måndag 15 augusti 2016

Favorit i repris




 

Vi provade det för första gången förra året, att ha födelsedagskalas någon annanstans än hemma. Nu ville Trapp fira på pappas jobb igen. Och det fick han!


  Jag hade mått riktigt illa en längre tid här, pga. mina starka mediciner, och visste inte HUR jag sku få det att gå ihop. Men chansade och hoppades jag sku klara dagen. Sambon var till en otrolig hjälp och så hade vi just fått vår nya leasingbils väntebil. JA, vi har blivit med bil för att klara vardagen och sambons arbetsuppgifter!

Vi fixade lite mat, disco
Ja med rökmaskin och allt, då det en gång finns på stället! 
Och så hade jag igen i sista stund fått ihop en pinjata med påsar inuti. 
 Han hade inte bjudit många, bara de bästa vännerna som han visste att kan lyssna på de viktiga instuktionerna som gäller på stället. Och det gick så bra igen! Själv klarade jag just och just av att ta farväl till gästerna, så braka jag ihop i mitt illamående och sjukhet. Satt där i regnet och andades och visste inte rikgtigt hur jag sku klara mig hem.. Igen fixade pappan allt och jag var så tacksam.
Men det störde inte dessa, som var alldeles saliga över lite gammalt och hårigt sällskap. Nåt av det bästa med dagen, att få gosa med två super snälla och lydiga hundar. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)