lördag 24 oktober 2015

Femårskalas

Det blev fest! Huset fyllt med släktingar och sambon. Paketen öppnades direkt och ungen var nöjd!

Jag hade fuskat och köpt en del, men var också färdig i god tid och mer avslappnad på kalaset än jag varit på tidigare. Hann ju riktigt sätta ner mig och prata en stund också! Dessutom fick jag äntligen ett tillfälle att klä mig i min nya (loppisfyndade) spetsklänning jag tycker är så fin!
 Födelsedagsfiraren var väldigt nöjd med kakan han hade beställt och åt så mycket att han till sist fick ont i magen!
 En blixten tårta, igen. Det finns såklart finare där ute, men jag var helt nöjd med mitt nattpysslande och huvudsaken var ju att barnet var väldigt nöjd! Schokoversion denna gång och riktigt god för att säga det själv! Åtminstone gillar de våra denna sort.
 Själv var jag väldigt glad också efter kalaset då vårt hem var fyllt med fina blommor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)