onsdag 8 juli 2015

Inget att se för sådana som inte gillar bilder på blommor..

Lånade sambons stora, men bra, klump till kamera och fotade blommor. För att bläddra tillbaka i novembermörkret, på det som gör mig lycklig. 

Mina vilda orkidéer. 
Så väldigt, väldigt fina!

 Suckulenterna. Det blir många roliga blommor i år!
De små, fylliga, aklejorna.

som av en händelse matchar dessa så bra!

 Borstnejlikorna har slagit ut!
 och de doftar så gott!
 Dahliorna började blomma tidigt i år! Knölarna är väl inne på deras tredje sommar, om jag inte missminner mig.
 De fina penséerna jag plockat ihop från palstan. Många härliga i olika färger. Hoppas så på att de fortsätter att fröså!
Man blir så glad över dem!
 Rensade fram en gång i hallonlandet.
 och förundras varje gång över frodigheten och hur fint det blivit kring dammen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)