fredag 24 juli 2015

Färger

Det blev tyst här. Ni som råkat titta in på instagram vet var jag hållt hus. Med ungarna på mina föräldrars stuga. Såhär såg det ut på palstan innan vi åkte iväg. Satt uppe halva natten innan vi åkte iväg för att få så mycket ogräs rensat som möjligt.

Såg den söta fågeln igen!Älskar färgen!
 Orkidéerna orkade blomma länge i år då solen inte precis gassat..
 De gula blommade fint i år.
 Min stora ros höll på att veckla ut dens vackra blomblad efter regnskuren.
 Ringblommorna som blommar för andra året.
 I olika färger.
 Dammen omringas av gult.
 Och riddarsporen stod i stora knoppar.

Snart ska jag ge mig iväg för att se hur det ser ut tio dagar senare. Spännande. Och oron över att någon varit där och stulit av mina skatter, då det varit tjuvar på många av palstorna också i år, och sambon sa att porten hade stått öppen en dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)