söndag 14 juni 2015

Gluggen, i skogen

Efter MML:s femårsjubilé  den 16 Maj kom vi in en sväng för turbyte. Pojkarna fick fortsätta till skogs med deras far, medan jag tänkte försöka mig på lätt palsta-arbete.

Trapps framtand satt väldigt löst, hängandes i en tråd, typ. Så han blev orolig att den sku falla ute och tänkte han sku vara smart och förutseende. Bad alltså lillebror komma och dra i bandet jag knöt fast kring tanden.

Ryck.

Häpen min.

En tand mindre.

Så kunde de traska iväg och köpa mellanmål och glass.

De hade med sig sambons fina kamera och Trapp fick leka naturfotograf.
Han har det i sig. Gillar att titta på deras bilder. Nu tog han många fina! 
 Sambon lekte också lite fotograf. Gillar att man hittar sådanahär ställen helt i närheten. "Gömställen"


 Mina små skogstroll. Det är nog här de är som bäst! Ute.
Utforskande. Nyfikna.
 Söta som bara vad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)