torsdag 25 juni 2015

Födelsedagsprojektet..

Har ju lite som en tradition att ordna pinjatan till pojkarnas kompiskalas.. I år tänkte jag prova på nåt nytt. En fyrkant!

Men kröhöm, ska man ens täckas skriva ut det här ?! Vissa kanske inte är så smarta.. Då jag sku pyssla ihop kvadraten, insåg jag att den då inte har bara fyra sidor. Gu´så jag skarattade och förbannade mig själv över min dumhet!!  Så var det bara att improvisera med två bitar paff jag råkade ha i huset, då det bara var någon dag kvar tills festen sku hållas..

Och som tur var slutresultatet riktigt bra (fast jag borde ha grundmålat!) och Trapp var nöjd! Så här såg den ut där den hängde fördig att slås på, på festplatsen (med sambon bakom). En creeper från minecraft.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)