måndag 17 november 2014

Solig blomprakt i november

Hade kvällstur förra veckan. Såg alltså en solig balkong, vilket jag inte gjort på flera veckor. Ganska uppiggande och glädjande, om jag får säga. Känns inte som November på dessa bilder.  
 Stjärnögonen är så stora, som små buskar, och blommar med kraft. Nejlikan har också återuppstått ifrån en halvdöd i somras.
 Fuchsiorna, som är sticklingar ifrån fjolårets övervintrare. Oj så det lönade sig! Lejongapen jag tog hem från palstan i höst är jag också så glad över.
 Alltså, vilka perfekta blommor!

Med dessa soliga bilder önskar jag er en fin vecka! Här börajde den rätt tung med morgontur och tre sjuka kolleger (av möjliga 7, mig medräknad). Måndag. Bara fyra kvar nu.. Heh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)