söndag 31 augusti 2014

Färgerna i mitt hjärta

Inte precis färgen på paketet, än en gång.. men ganska häftig ju! Dramatisk!
 Tröskorna som åkt på åkrarna på sistone. Sku jag vara lika hänförd av dem om jag inte vore pojkmamma?! Nu stod jag då alltså ensam och tittade på den, och tom. filmade en snutt för att visa här hemma. Men häftiga är de ju!! "Cool" som den yngsta i familjen sku säga!
 Krass. I mängder. Så enka men fina!
 Sol, blommor och blå himmel. Lyx! Hade dessutom barnen hos farföräldrarna så fick njuta hela dagen här ifred, jobba ostört.



 Tänk att jag har ett (nästan) alldeles eget blomhav. Får nog vara så tacksam över det!
 Men blommorna kan också bli så stora att de knäcks av vid regnskurar.. Inte för att det harmar så mycket ens, då är jag ju illa tvunget att ta hem av det vackra.

 och kan nog bara känna glädje då man får ha sådanahär underbara buketter på matbordet, alla dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)