fredag 11 juli 2014

Värme, färgklickar och ögon som passar temat..

Ja för det var ju sommar, då i slutet på Maj.

Den 23.5  kunde leka med vatten och njuta på palstan sent på kvällen också, mutade med mat o gott, som vanligt..

Ser ni trädet bakom dem? Mitt alldeles egna körsbärsträd, som bor i en tunna och överlevde vintern.

 Dessa fick jag av svärmor i tiderna. De trivs så väl.
 Dessa kom hem från Ingå förra sommaren. Så märkte jag att det fanns fullt av dem bakom stallet vid palstorna, har bara aldrig märkt dem förr. Vet du vad de heter möjligtvis?!
 Tulpaner.Fotade dem flitigt i rädsla att de alla skulle plockas, som ett år..

 Narcisser i många färger. Så bra att man fått sådana till present om våren, det har blivit en fin samling!
 Dessa är ganska fantastiska!
Ballongåkarna kom igång igen och seglar över oss var och varannan kväll. Tröttnar dock aldrig!
 Han vågade börja åka på den lite större Pukyn, den vi hittade bagagnat, helt intill palstan, för bara 30€. Så nöjd! Både han och jag då..
Ja ögonen. Jättesnyggt med ögoninflammation. Som jag fick av Tripp och hans far, och ännu Trapp fick. Vi var alla väldigt, väldigt förvånade över att inte Trull lyckade få det! Själv fick jag dessutom dras med de vackra ögonen länge, det kom och gick ända tills typ nu.. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)