lördag 5 juli 2014

Det blev visst lite tyst här?!

Det var så att jag var och tittade på en lägenhet, några trappor ifrån vår där för ungefär en månad sedan (jo den sku harit rätt perfekt, men tyvärr flyttade det in en familj med sex barn istället för våra tre). Plötsligt ringde Tripp och sade att TV:n sagt PAM och de fort stängt av den.
Kom hem och märkte att Datorn var död. Så det var den som sagt PAM (igen, den förra gjorde ju också det en gång..) och börjat lukta fisk. Heh, antar att de menade rökt fisk.
Och så var det med det. Jag och min visserligen rätt så praktiska ipad kommer nog inte riktigt överens då det gäller att skriva öht. och i synnerhet inga blogginlägg, huua mig! Så jag lät det vara. Men nu. Nu har vi då investerat stora pengar i ordentlig, ny. Och nu kanske jag möjligen sku orka ta itu med det hela. Känns ju som att jag endå inte vill hoppa direkt till idag (fast idag var en helt bra dag, en av de bästa på sistone, tack vare lite sol och värme, äntligen.) Detta har ju varit lite av en dagbok, och så har jag ju alla bilderna på maskinen nu igen. Nå, vi betar av sakteligen.

Men om någon undrat (ja, man har åtminstone inte varit bortskämd med soliga dagar denna sommar, vissa kanske tom. hunnit sitta lite vid datorn..) så är jag då alltså här. Hej, hej! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)