lördag 3 maj 2014

Spännande!

Hon har bestämt sig för att bege sig ut i nattlivet.
För första gången efter att jag blev gravid med Trull, då var jag ute för första gången på evigheter, sa att det sku bli en vana igen, och boom - plus på stickan. Men nu. Råkade stöta på en event för ikväll på FB, progressiv trance från 90-talet och tänkte, tja, ge det en chans.
Har grävt fram nåt jag kan tänkas dansa i (det måste vara lång kjol!) och tom. färgat håret (hann så och plantera medan det verkade i håret). Nu tänker jag ännu äta nåt litet och så hoppar jag på bussen.
 Lite nervös är jag nog. Åker ensam och känner säkert inte en kotte (och kan säkerligen klassifieras som gamling på sådanthär ställe). Men efter att ha fått sova en natt ostört känner jag att detta är den första och sista chansen på länge.
Rave on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)