tisdag 5 november 2013

Om att få vingarna avsågade..

Äh. Var riktigt duktig igår och gav mig ut och springa för första gången på nästan två månader igen. Men nej. Knät vill inte, det bara ilar och har sig tills jag haltar. Usch och blä! Sååå besviken! Det har ju varit min räddning i många år då nerverna trytit och jag behövt andas. Vad tusan ska jag nu hitta på då takten bara trappats upp och det klämmer om bröstet?! det är ju just det, att springa är det enda jag hunnit med, då barnen lagt sig. Bara att gå ut genom dörren och springa ett varv. Men nej. Då går inte det då längre. Är sååå besviken!


1 kommentar:

  1. Jag som själv springer vet ju att det inte är samma sak, men tycker nog ändå att den friska luften hjälper även då man promenerar! Dessutom kan du passa på att titta upp några enkla muskelövningar på you tube och sätta 10 min på det så får du t o m upp svetten på slutet! Lycka till!

    SvaraRadera

Blir så glad för varje kommentar! :)