lördag 7 september 2013

Migrän..

Förra veckoslutet fick jag ju vara ensam hemma. För första gången på en tid igen. Lördagen var ju fullbokad med loppis och palstan. Sov följande natt i lugn och ro.. och vaknade direkt på morgonen med GRYM huvudvärk som visade sig vara migrän. Såklart. Har inte lidit av det så ofta nu på en tid. Men så ser man. Genast då man har en hel ledig dag, och faktiskt får sova hela natten, ja då slår den till! UJ så jag mådde! För har jag migrän så spyr jag. Och nu led jag från morgon till kväll. Fick den just och just lite dämpad, efter fast hur många smärttabletter och en rejäl stund sömn mitt på dagen, så jag kunde ta mig till buitken och köpa födelsedagspresent till Trapps kompis som sku fira följande dag. På vägen hem var jag inte helt säker om jag sku klara mig hem.. Usch och blä! Men vet ni. Fast jag kvidande låg med slutna ögon tills kvällen.. Då mina älskade, högljudda barn kom hem, tog det inte länge innan det gick om! Helt otroligt! Där ser man. Kanske jag bara inte är gjord för att slappna av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)