söndag 29 september 2013

Den nya mattan

En granne sålde en bilmatta på loppiset jag var och sålde på senast. Hon fick inte den stora mattan såld och sa att denna tänker hon då inte släpa hem igen! Frågade vad hon tänker göra med den och hon sade  att hon för den någonstans. Jag tänkte att jag för den till dagis och hon gav den. Men hemma märkte jag att den hade ett hål och lite fläckar som inte lossnade. Ides alltså inte donera den till dagis. Men så gick ju Trapp och förstörde deras matta "just passligt" och vi bytte ut den mot denna. Det är alltså som golvmaterial, inte mjukt som en matta. Men tycker den passar riktigt bra och är ju superenkel att hålla ren. Hålet blev under leksakslådorna under sängen och fläckar kommer det väl bara fler av.. Vi är alla mycket nöjda! Fint gratiskap, tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)