fredag 5 juli 2013

Vid vår pool

Ja. Jag vat inte vad vi skulle ta oss till ifall vi inte hade vår park här intill. Räddningen i kalla vintermörkret och heta, soliga sommardagar. För en vecka sedan såg det ut såhär. En riktigt lyckad fredag om man frågar mig (om man bortser från morgonen då här var fullt krig mellan de små kära barnen..).

Poolhäng. Denna gång hade vi också en egen båt med oss då det senast var så många som ville dela på de få båtar som fanns att låna i parken.
 Tyvärr hann de inte simma så länge innan de kom från parkskötssidan och öppnade brunnen så vattet började rinna bort. Men det var också spännande med virvlarna i botten.
 Trull testade på beachen. Han har förresten varit utan blöja nu hela sommaren då han är vaken, också ute, och det går hur fint som hellst. Fast han väljer nog de spännande buskarna istället för toaletten om man låter honom välja. Min lilla. Varför ska han bli stor så fort?
 Eftersom det blåste passligt tog jag fram draken igen.


 och nu var det mest pojkarna som höll den. Avslappnat och coolt.
 Först släppte Trull taget så jag just och just fick i den innan den flög för högt. Så var det Trapps tur. Då fastnade den som tur i ett träd så fick den. Vi såg också riktiga fallskärmshoppare hoppa. Trapp tyckte de var lite galna som gjorde så. Fast de fastnade inte på bild..

Hem åkte de med fart som vanligt. Älskar förresten denna blus. En tunika egentligen, men passar bra också som blus!

 och sommarpojken så nöjd med sin cykel. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)