måndag 17 juni 2013

Privatkalas

Trapps tredje fadder, sambons bror, kunde inte komma till släktkalaset på söndag. Men han bjöd in sig och flickvännen följande dag, vilket passade riktigt bra. Förutom då att Trapp otåligt väntade redan kring lunch då jag visste han sku sluta jobbet fört sju på kvällen. Men eftersom han sku få skjuts hit sedan tyckte jag det var ok, endå, så de sku få träffas. Meeen. Kära nån, tiden efter sju. Hemskt. När kommer de? Var är de? Är de snart här? Ser du bilen? Ring dem!

Vi åt upp de färdigt poppade popcornen medan vi väntade.


Sist och slutligen kom de halv nio! Jättetråkigt då barnen var trötta och väntat så ivrigt. De fick sätta sig till bords direkt och äta fort. Jag fattade att göra helt vanliga smörgåsar och Trull, han äter tydligne inte varma sådana.. Nu var han nöjd.


 Det blev ljusblåsning igen.
 och så det han väntat på, beybladematch! Och denna gång deltog tom. jag! Detta är ju nåt jag tom. kan gå med på att göra ibland, det är rätt roligt. Trapp fick ännu en beyblade och har nu redan en rätt bra egen samling!
Lite på en timme senare måste de åka iväg igen, hon hade morgontur på jobbet och var trött. De var nog lite besvikna då det blev en så kort visit men glada att de kom öht.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)