lördag 20 april 2013

Innan vi tar den gångna veckan

Har varit ensam med pojkarna de flesta dagarna, så bloggandet har jag inte riktigt hunnit med igen.

Har ju nästan alltid kameran med mig och fotar en hel del. För att de inte tagits i onödan vill jag lägga upp dem här fast det redan gått en tid..

Megapölarna vi hade förra veckan (se bild nedan) har krymt och snönivån har sjunkit drastiskt.
Efter att denna bild tagits satt han sig ner i pölen. Skrek förtvivlat och väldigt oförstående då jag kallt lyfte bort honom efter ett par varningar. Stackars barn. Dumma mamma.


De pysslade ett par bilar de trivdes väldigt bra i. (Hur länge måste man spara sådanahär lådbilar innan det är ok att föra dem till insamlingen?!)
Här kollar de på youtube tillsammans. Trapp älskar sin namnsdagsgåva (pipon).

Här har det varit lite byggarbete. Nu klarar Trapp bra av att bygga sina banor själv, Trull också faktiskt, fast jag brukar nog lite hjälpa då det är en av de få sakerna jag gillar att göra. Men trots tre banor blev det ju fort gräl. Inte är det lätt då man alltid vill leka med precis samma saker..

Men en stund hade vi det roligt i alla fall.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)