onsdag 6 mars 2013

Förlåt mig bloggen

Det är inte du, det är jag. O så blixten mc queen som ska snurra i bakgrunden då de leker med bilarna. Inte bara ljudet utan också bilden, såklart! Så är det också bråken, alla de miljoner bråken, om just dessa bilar då båda de yngre ska ha samma. Eller samma lego. Samma typer. Samma pennor. Samma allt.
Så är det att jag läser och läser om fiskar och växter, om sjukdomar och ljus. O dendär maten som inte lagar sig själv. Ännu heller. Utevistelser, besök. Ja du vet. Men jag tänker på dig ska du veta!

2 kommentarer:

  1. Hej på dig :) och detta med tiden, jag fattar inte hur den bara rusar iväg. Fullt upp, om inte det ena så det andra

    SvaraRadera
  2. Alltså det är ju sommar om tre månader, helt sjukt. O så kommer hösten och "det nya livet" som skrämmer livet ur mig. Stanna! Stop! Jag vill hålla dem små! :D

    SvaraRadera

Blir så glad för varje kommentar! :)