onsdag 28 november 2012

Välkommen snö!

Ja den lilla centimetern som föll inatt.. Men lite snö är bätte än ingen snö!

Mycket stora,frågande ögon här.. O kalla fingrar trots kort utevistelse.
På kvällen blev det pepparkaksbaket jag lovat Tripp då jag inte hade lust att släpa patrasket till skolans ringdanskväll ikväll. Kanske nästa år då Trull fattar vad man ska göra.

Det var inte precis lugnt kring bordet trots bra feelis och julkanaler på ipadens radio (sååå praktiskt!).
Men alla var med!

Gillar mina former! Här är (som ni ser på bilden ovan) bara en bråkdel av alla fina former. 
Så blev det ännu jultårtor då jag gillar dem mer än pepparkakorna..
Fast de blev lite mörka då tänder sku borstas samtidigt.. 
Nu väntar vi på den utlovade snön. Mera,mera! Lätt för höghusbor att säga, jag vet, men ungarna älskar ju den!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)