måndag 12 november 2012

Slutresultatet

Av batikfärgningen.
Hade alltså blivit bjuden på Ninnis och Ninas (klasskamrater sedan första klass) gemensamma 30-årsfest med temat 82.
Resultatet blev en tunika (för 1,50 på loppis) som jag då färgade så det blev en 82:a. Dessutom ritade jag 82 fjärilar (!) och strök fast lite glittergrejjer jag någon köpt och aldrig använt.

Jag var alltså en gammal hippi påväg på nyårsparty, med kristall och allt kring halsen (har inte pysslat med mina stenar sedan Trapp var baby).Var nog lite fundersam i den ljusa bussen med mitt (i mitt tycke rätt heavyga make-up) men det var nog en helt bra outfit tycker jag! Åtminstone hade jag satsat!

Tadaa!

gjorde fjärilarna rätt "gömda" så man kanske kan ha på sig blusen annors också.
 Gillade nämnligen modellen.

fjärilar och blingbling
(som jag aldrig trodde att sku hållas fast i tvätten. Men hör och häpna, de sitter alla ännu kvar!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)