fredag 12 oktober 2012

En förmiddag

Då jag kom hem imorse efter att ha fört Tripp till skolan mötte mig världens sötaste spindelman.
                    Kolla nu mitt lilla muskelknippe! Att krama denna typ kändes ju bara föör mysigt!

Så vid lunchtid klädde vi oss varmt och packade ner lunchen och gick till parken för att grilla. Trapps kompis var där och de hade väntat på att grilla tills vi kom. Så lekte de i timtals i det fina vädret. En riktigt trevlig dag!
Lilla typen fick ha dinomössan jag sytt till Trapp då han var liten, såpass kyligt var det redan idag..

Så på eftermiddagen lämnade jag Tripp som mannen i huset en stund. Velade nog en god stund men han sa att han fixar det. Så jag lämnade honom för att se efter de yngre medan jag cyklade hårt några hundra meter bort för att köpa biljetter till cirkusen vi sku gå på på kvällen. Och då jag kom tillbaka fem minuter senare var han helt förvånad, ingen hade ju ens gått ett steg. Så det gick bra, som tur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)