tisdag 25 september 2012

Nämen vänta nu..

Tanken slog mig plötsligt. I kottby, på morgonen då jag fört Tripp till skolan, mer exakt 09.09. Var på väg in i butiken för att köpa mat på vägen hem. Kanske en paprika till Trapps mellanmål i klubben. Nämen vänta nu.. Klubben börjar ju 9.30!! Ringde fort till sambon att börja packa matsäck och klä på barnet som sku vara i klubben om tjugo minuter då jag var 6 km längre bort. Sprang till bussen och hade tur, jag hann. Sprang upp för trappan, hämtade klubbarnet och gick raskt till parken. Och vet ni, jag sku nog säga att vi kom nästan i tid! Men lite småstressad var jag nog då jag insåg hur råddig jag varit. Sömnskulden verkar göra sitt nu.

Det var förresten väldigt kallt där ute nu. Fyra timmar i den blåsiga våta parken fick mig att bli riktigt kall. Trapp var förresten igen i parken i sju och en halv timme. Och alltid går han dit lika glatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)