lördag 21 juli 2012

Glädjen varade inte länge..

Ja ni kanske minns att jag vann en ipad här tidigare på våren. Skaffade en anslutning till den först för kanske en månad sedan och började använda den mer för ett par veckor sedan. Idag då jag sku fota orkidéerna märkte jag att DEN HADE EN SPRICKA! Över hela rutan. Jag som ännu varit sååå försiktig med den! Men nu har ändå nåt hänt utan att ja ens märkt det och sprickan går över hela långa skärmen. *insätt några fula ord här* Tips och idéer mottages!

6 kommentarer:

  1. Om ni är på resa så sätt den på reseförsäkringen, om ni har en sådan vill säga...

    SvaraRadera
  2. Hemförsäkringen borde täcka de. Dottern tappade ett saltkar över min Ipad så skärmen sprack. OBS! de kostar 320€ att laga skärmen. min är nu på service

    SvaraRadera
  3. Nä reseförsäkringar har vi nog inte. :) Är ju på svärföräldrarnas båt bara.

    Ja hemförsäkringen får man. Väl kanske kolla med. Fast självrisken är väl alltid rätt hög. :/ blaah. Men 320!?! Det är ju nästan lika mycket det kostar att köpa en ny.

    SvaraRadera
  4. Får du tag i den gamla iPad2 wi-fi 3g så kostar den kring 450€ men de är inte sagt att dom finns så länge till

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hur gick de med iPaden? Jag fick en ny i stället för att dom fixade den gamla men de blev dyrt när jag intehadetagit de därextra skyddet på den för 122€ Så nu får inte barnen mera påta på min par mera

      Radera
  5. Jag använder den som den är..:/ Sambon sku fixa någon hinna som man limmar över glaset men han har inte ännu gjort det. Blir det värre måste man ta tag i saken men just nu har vi varken pengar eller intresse, sprickan inverkar inte på användningen som tur.

    SvaraRadera

Blir så glad för varje kommentar! :)