tisdag 3 april 2012

Fräknar och morrhår

Jag har en liten svaghet, utsendemässigt. Fräknar. Tycker de är så charmiga. Kanske jag därför tycker dessa typer var extra söta på söndagen.

 Nog för att den där med morrhår klarade sig rätt bra i söthetskategorin han med! Den sluga lilla katten.

Här hade han redan tvättats en omgång

                               Paa-paa, paa-paa (alltså paj-paj)
Han höll på och pajjade och krafsade en lång stund i brorsans hår
                                Tills han plötsligt bestämde sig för att slå till!

2 kommentarer:

  1. Goa små barn...men måste nog le åt bilderna. Mig veterligen har ni inte hund;) men ser ben överallt. Värsta massmördaren som bor där;)

    SvaraRadera
  2. Hahhaha. Ja jag tänkte på det en stund innan jag publicerade bilderna,men glömde bort det sedan. Det var Trull som hade grävt fram dem ur den gröna lådan med mån/solbilderna på. Vi köpte dem till Tripps halloweentemakalas förra året. :D

    SvaraRadera

Blir så glad för varje kommentar! :)