söndag 12 februari 2012

Personligt rekord

Eftersom en av de bästa sidorna med att vara hos svärrisarna är lite "nya" vyer då man springer så kände jag mig nästan lite tvungen att ge mig ut på en tur på fredag. Hade en hel plastpåse med kläder på mig för att våga mig ut i - 20,7 och isnubbar under skorna då vägen såg ut som en snöig skridskobana. Men jag sprang! över sju kilometer till och med. Det tog en stund att vänja sig vid att andas så kall luft, men till slut gick det helt bra. Pulsen var nog högre än vanligt (kring 177) och jag var rätt mör nästa dag, men jag var nöjd med mig själv. Skönt var det också att stiga in i den varma bastun efter länken. Har inte badat bastu sedan julen.

2 kommentarer:

  1. herregud så hard core! jag drar en gräns vid minus 15 (tror jag).

    SvaraRadera
  2. Det var lite jobbigare än vanligt med alla lagren under de vanliga springkläderna, lite uppstoppad korv feelis, men till slut var jag rätt stolt att jag iddes prova. :)

    SvaraRadera

Blir så glad för varje kommentar! :)