måndag 27 februari 2012

En grå parktur

Ingen annan var ute då vi kom till parken idag. Lite tråkigt. Blev ingen lång tur då minstingen bara gnällde och gnällde. Han kommer att vara så,så lycklig på sommaren. Fri som en fågel utan halare och ylledräkter,tjocka vantar så händerna inte kan användas,pipon och kaulurin som gör att nacken knappt kan röra sig.Skor som kommer nästan upp till knäna. Ja stackarn, nog förstår jag att han är olycklig.

Mamma vänta,jag sitter också på en egen! Ta bild på oss!

Här är man nöjd. Brorsans rallykälke rocks!  
Någon hade gjort en fin gropgång.

Såpbubblepremiär för i år. Skickade några bubblor till Lova

whaat?? Bollar? 

4 kommentarer:

  1. Roligt sammanträffande: vi har också blåst såpbubblor idag! Stor succé i samband med kvällsbadet.

    SvaraRadera
  2. Ja jag kan tänka mig. Fukten gör väl dem extra hållbara? :)
    Jag har faktiskt haft flaskan under vagnen redan någon vecka men har inte velat klotta eller förfrysa fingrarna förrän idag. :)

    SvaraRadera
  3. Så fin såpbubbel bild! Jag lovade Freja såpbubblor någon dag sedan. Vi sökte i många butiker och kom hem utan såpbubblor. :(

    SvaraRadera
  4. Nämen. :( O tack! Fick hålla på en stund och försöka.Samtidigt höll jag på och undehöll Trapp och en skolpojke som båda försökte få dem att spricka. Jag brukar passa på och köpa då de reas bort dehär bästa, gazillions. Men så är det,lite fräckt nog, mina! ;) Pojkarna brukar få ett antal småburkar (köper en liter billigare stuff jag fyller på dem med) under sommarens lopp. De lyckas nämnligen alltid fälla ut dem i nåt skede..

    SvaraRadera

Blir så glad för varje kommentar! :)