tisdag 13 december 2011

stressen,stressen

Eller nå, än så länge är jag längre fram i tidtabellen än vanligt. Vi talar julkort här. Ikväll klippte jag ut 30 bilder sambon printtade ut till mig igår. Efter det limmade jag ihop dem på pappbitar. Jag tror de får ligga under några böcker inatt för att bli helt platta, tror det är större risk att texten blir rätt också, om jag skriver dem först imorgon..

Ni får se dem sedan när de blivit ivägskickade och börjat komma fram. Själv är jag mycket nöjd.

Sedan håller alla tummarna uppe att jag hittar mina undangömda adresser på folk som flyttar alltför ofta.

3 kommentarer:

  1. Jag har tappat mina adressbok när vi flyttade, eller är helt säker på att jag såg den för någon månad sedan. Men nu hittade jag inte den. Så skickade kort bara till de vars adresser jag kom ihåg utan till!

    SvaraRadera
  2. Det sku inte bli alltför många kort ivägskickade för mig om jag gjorde som du. Kan väl mina föräldrars utantill. ;)

    SvaraRadera
  3. Heja heja! Blir så nedstämd då jag hör att folk slutat skicka julkort! Julkort hör till julen! Så det så! Bra att du håller uppe traditionen! Och duktigt som fixar själv! + i kanten :)

    SvaraRadera

Blir så glad för varje kommentar! :)