fredag 18 november 2011

nära målet

Jag har haft som mål att springa/sporta tre gånger i veckan. Det var Micaela och Fua som fick mig att göra dealen med mig själv, sådär riktigt på riktigt, har ju nog tänkt i de banorna tidigare också. Men nu försöker jag alltså verkligen. Nå idag var andra gången jag sprang denna vecka och jag orkade 7,5. Fast några hundra meter gick jag och stretchade, var rätt säker på att jag får hjärtatack med denna sömnbrist. Ingen sku ju ha hittat mig innan imorgon då inte ens korna mera går på åkrarna för i år. Orkade tom. lite leka med springandet efter det, brukar göra det, hoppa och liksom dansa med armarna för att tänja. Ser säkert löjligt ut så brukar försöka göra det då jag är på folktomma vägar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)