söndag 23 oktober 2011

Tysta minuten/dagen

Igår valde jag att inte blogga alls, för att hedra minnet av min barndomskompis. Lite konstigt kan ni tycka, men tja, vi gör väl alla på vårt eget sätt.
Har riktigt dåligt samvete då jag inte gick på begravningen, som alltså var igår. Den var endå såpass långt borta och jag hade ingen aning om hur jag sku ta mig dit + det att jag inte äger svarta,passande kläder. Ja,jag vet inte, förklarningar, förklarningar. Men Milla, jag tänker på dig, massor. Har tänkt mig en liten minnesgrej för att hedra minnet av vår vänskap, bara jag kommer iväg till svärfars lilla verkstad i deras föråd och får införskaffat lite glaspärlor.
Hoppas du har det bra nu vännen, och att våra tankar och tårar kanske förmedlas till dig på nåt sätt. Du lever i våra hjärtan, så länge vi finns.


 Solnedgångar, Ljus och flygande fåglar, njae, inget passande hittade jag hos google. Men vårt fina lands norrsken tror jag passar bra här. För du var ingen tråkig typ utan en sprakande personlighet.

 Tack för allt kära vän! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)