måndag 3 oktober 2011

Jag visste väl det

Hittade en fin rock till Tripp på loppiset på lördag,för 7,50. Vattentät och så vidare. Men vit. Alltså VIT! Hur tänkte jag där egentligen? Ja eller på riktigt sade jag tom till mamman som sålde den att nu är jag nog inte helt säker på att färgen och min son går ihop men hon tyckte färgen inte var kritvit så den var "förlåtande". Förlåtande my ass. Idag då han glömt vanliga rocken i skolan över veckoslutet fick han sätta på den på morgonen. Se hur ren och fin han var då han kom hem från skolan.
 Förlåtande vit färg finns inte, bara så ni vet!


blixten gjorde faktist att en hel del av smutset inte synns

kanske man sku gå omring med en blixt riktad mot ungen då hela dan?!
Så ser jag att Tutt-Lisa gillar vita rockar på sina barn. Hon har visst uppfostrat sina till lite städigare varelser än de mina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)