måndag 24 oktober 2011

Benvärmare

Det börjar vara jobbigt att välja springkläder. Det ska inte vara för varmt, då orkar jag inte springa, och det ska inte heller vara för kallt för då verkar mina muskler lättare bli sjuka. Har ju haft jätteont nu i vristerna och idag tänkte jag att jag springer med benvärmare. De var för stora och gled ner så de bara var kring vristerna då de gärna sku ha fått gå enda upp till knät men tror definitivt att det hjälpte. Jämfört med förra gången jag sprang var detta nog en tumme upp-länk igen. Orkade rätt bra sådär 5 km. Fua har beskrivit min runda rätt bra (fast det ju då är hon som sprungit!). Fast då jag sprang duggade det inte, det var bara tjock dimma på åkrarnas vägar där jag sprang.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)