tisdag 9 augusti 2011

Shopping

Det var lite regnigt och trist väder idag så jag gjorde det där smågalna som stått på to-do listan. Vi tog bussen till Malms köpcentrum, pojkarna och jag, för att köpa sådant som behövs inför skolstarten. Trapp valde också en blus han behövde (ja enligt honom då) och så fick han ett paket strumpor ,fem par, med favoriterna Blixten och Thomas. Jag är förvånad över hans ryggsäcksval, var säker på att han sku välja Blixten men det blev Morran istället. Jag tänkte nästan köpa en Barbapapa väska färdigt för dagisstart till minstingen (ja,ja om sådär två år..) då ingen ville ha den och den var så fin! Men jag fick lov att svälja köpbehovet för pengarna tog slut. Har inte ännu heller fått beslutet för hemvårdsstödet så inga pengar har kommit in på snart två månader. :/ Nice.
Så skönt med lite rea-kuponger och halva priset bort på reppuna! Men nu har Tripp byxor! 

Dagens väntar på: Tvättmaskinen som borde komma på fredagen. Oj så jag väntar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)