lördag 25 juni 2011

STOP

Har i flere år avundats min väns fina STOP-ei mainoksia, alltså STOP-inga reklamer skylt de har ovanför postluckan på dörren. Vägrade sätta upp nåt som inte påminde om den. Men NU, nu har jag fått det gjort! Resultatet blev ju långt ifrån lika fin som deras, fingerfärgen jag köpt var förfärligt dålig och färgerna blev vad de blev, men endå är jag nöjd med vår skylt!
Där har den nu hängt i sådär en vecka och jag är nöjd! Igår fick jag tom. beröm av sambon som länge tjatat på mig om att lägga upp en lapp där. Han sade att han var stolt över mig! Att jag blivit vuxen och tar mitt ansvar. Kanske det. Eller så blev jag trött på allt skräp det kom in genom luckan.. ;)
Trull fick vara handmodell. Inte det lättaste för en som är 8 månader..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)