lördag 25 juni 2011

Midsommarafton

Sambon kom hem kring halv nio. Gick till pastan och tänkte att jag nu kvällen till ära plockar lite av mina blommor för att kunna visa av skönheten det finns där ute till sambon också.Han har ju knappt varit ute på hela sommaren. Brukar välja att låta dem blomma där, där de hör hemma och mår bäst.
ser ni lavendeln i bakgrunden! 
underbara sommarnatt



Glad midsommar!
Tänkte på hur bra jag egentligen har det! Här kunde jag strosa i lugn och ro medan sambon spelade med minstingen. De klarar sig! Äntligen!

Såg förrästen nåt spännande medan jag pratade med mamma i telefon.
lite urk och wow samtidigt. Spunkar (ingen aning om vad de är på riktigt) och kisimyror
Nu är det bara minstingen och jag hemma.Sambon åkte iväg till svärrisarna då de säkert har bättre mat. (hann ju inte till butiken igår)  Dessutom har han ju knappt sett pojkarna på hela veckan då han jobbat från morgon till kväll. Med buss och bussbyte tar resan redan en god stund. De blir säkert glada då de ser honom. Mummi är tydligen inte bra nog på fotboll enligt Tripp. ;) Själv behöver jag lite lugn just nu. Det har varit rätt jobbiga veckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)