måndag 13 juni 2011

Kalas

Igår firade vi vår älskade Trapps 4-årsdag i närmare 30 graders värme. Mot alla odds såg här rätt så städigt ut och jag fick bakat ostkakan och muffinsarna halv nio på morgonen. Har nog aldrig bakat så tidigt på morgonen förr. Kvällen innan mådde jag bara så illa att jag inte fick nåt vettigt gjort. Antagligen var det sömnbristen kombinerat med hettan som gjorde att både Tripp och jag mådde illa.
Stämningen var god och alla överlevde fast några svettpärlor kanske sågs. :) Trapp var väldigt nöjd med sin fest!
Vårt jättestora vardagsrum var välfyllt av fint folk
en del trivdes bättre på den svala balkongen

Födisbarnet och lilla klumpen som åkte från famn till famn

En liten färgskillnad 

Han fick inte bara en Super Mario lippis utan också blus
Cars stolen kom  också genast i bruk!

Dekorerar kakan
Wiin kom självklart fram mot slutet
Trapp lär I spela
Trull fick också prova stolen

Min fina hönö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)