måndag 9 maj 2011

Morsdagen

Natten till morsdagen sov vi knappt nåt med minstingen.Han hade feber och var alldeles täppt,ville inte äta på över 12 timmar och grät,mitt lilla skrutt. Som tur gick febern ner på morgonen och eftersom han verkade rätt ok på förmiddagen så åkte vi iväg till mina föräldrar på morsdagsgrillfest.
Härligt väder och familjen med god mat i trädgården, kan väl inte bli mycket bättre?!

L hjälpte duktigt I att slå ner spiken på tröskeln 
 Självklart fastnade lite av trädgårdens blommor på bild, de var ju så fina!







Emsi kom på den brillianta idén att sätta minstingen i gungan, en verklig succé!! 

Lite allvarlig min till att börja med
men OJ vad roligt det var att gunga med bröderna!! 
Så var det dags att öppna paketen jag hållt gömda för mina ögon sedan onsdag och torsdag. :)
Två underbara kort fick jag och en skål gjord av pappersmassa
Kolla vilka fina vingar jag har!  (och voj sötisen vilka svar..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)