fredag 27 maj 2011

Duktiga skor..

Vi har haft två pojkar här hemma som trallat hejjaramsor och sjungit de nya "ishockeysångerna" på sista tiden.
Igår på vägen hem från palstan reagerade jag på att Trapps ramsa där han cyklade bredvid mig lät lite annorlunda. Stadin kengät, IFK, stadin kengät IFK!! Hih! Försökte påpeka att det nog kanske ska vara Stadin kingit,IFK men han blev mycket arg på mig och sa att jag luras! :) Då storebror senare var på "min sida" verkade han tro att det nu kanske endå var så då. Har dock tyvärr inte hört ramsan idag så vet inte om den nu sku låta annorlunda.
Han är nog fin mitt lilla trotstroll! En rolig typ med humor! Som han vuxit "stor" fort för att vara lika som brorsan sin. Tänk att han snart fyller fyra, FYRA! Min baby.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)