tisdag 17 maj 2011

Annat som hänt

Medan Tripp och pappan njöt i Puumalas skog fick bland annat Trapp sommarhår.
"Lika som Niilo?"
Trull sin matstol ihopskruvad.
Hä-hä nu är jag med på riktigt!! 
Och så fortsatte Trull på sina övningar så han kunde förevisa sina konster lite stadigare för Tripp då han kom hem efter de 3 dagar de var ifrån varandra.
Titta mamma, jag håller inte i!!

Det är ju mycket lättare att ta i dem då man sitter!

Ojdå,en liten bula av buset..

Han har visat att han kan movesen.

Jag har betalt lite böter och lånat fler böcker från barnbiblioteksbussen.                
(Super idé!)
Bilden tog jag genom fönstret då den åkte förbi oss.
Lagat mat med en som är nöjd nu då han ser vad jag gör
Klippt "Klonhår" till Tripp (vilket inte blev så lyckat då det sku kräva en "klippapparat" att få den frisyren). Kortare är det åtminstone och helt snyggt. Han har så tjockt och bångstyrigt hår att det är jobbigt att klippa. Lika som hans fars hår!

Kollat galna människor på tv. 100 000 på salutorgets omgivning hurrar för VM vinnarna i ishockey.
 Inatt sprang folk utan blusar nedanför vårt fönster.Här tjoades,sjöngs och blåstes i horn. Tripp var lite schockad då han vaknade till detta.De hade just kommit fram med bilen där han sov gott efter det häftiga veckosluts äventyret. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)