tisdag 26 april 2011

Sol inne

Idag hade vi tumistid med E. Var till familjerådgivningen där han fick spela Afrikas stjärna, rita och leka lite medan jag i allskönsro läste Vi föräldrar i vänterummet. Så promenerade vi mot Hagnäs i solskenet. Stannade för att prova  lite vår- och klackskor (ja,båda provade!) på Uff men hittade inget som passade eller som man kunde gå med. Gick på lunch till Maccen och på matuppköp. Vilken fin unge jag har! Vad enkelt det är att röra sig med en som fattar trafikregler och talar klokt med en, skojar och glatt går hand i hand med sin mamma. Har inte en blekblå aning om när vi senast varit någonstans bara han och jag. Tyvärr!   
Pappan i huset hade kvällstur idag och vi slappade hemma. 
Kan man inte samsas bygger man två skillda banor!


Vad är detta?! !?
Ja en typ hittade vi passliga popon åt! SÅ söta!! 

Så spelade de Wii medan minstingen glatt kollade de nya sakerna på fötterna
 
Spännande! A var svettig och röd då han hoppat klart i soffan.

Min stora, fina! 

Beundrade ännu min snilleblixt från igår. Äntligen kom min jordgubbskruka i användning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för varje kommentar! :)