onsdag 30 mars 2011

sol i sinnet

En så underbart vacker dag det var idag. Man skulle kanske inte tro att det är nästsista dagen i mars,det hade kommit en hel del ny snö på morgonen,men på eftermiddagen var det riktigt soligt och skönt endå.
Aamos var i klubben på morgonen och de hade varit ute en tid före de åt sina matsäckar inomhus. Då jag hämtade honom  12 blev vi ute och lekte och njöt i över fyra timmar.Märkte nyss att jag tydligen fick färg i ansiktet under dagens lopp,yess! Mina nya solglasögon kom också i användning, måste skaffa solglasögon med styrka till Aamos,idag fick han nöja sig med vårt påhittiga skärmsystem.

 
Varje onsdag är grillen i parken på. 

 
Lukas trivs där det händer och fick grilla med mig med i coola brillorna.

 
Tänk att vi var de enda i parken en dag som denna i flere timmar.

  
Någon hade grävt en grop i simbassängen som Aamos trivdes i. Tror ni man kan simma här om två månader?


 
Lastbilen och traktorn gjorde sitt jobb också idag.


Aamos leder oss fram till favoritstället,"vår" backe.


Lilla parveln sov gott.


Backhopparna har hoppat mer denna vinter än i hela sitt liv (några av dem är mina gamla).


 
Idag fick också lastbilen åka ner för berget.


Dendär lilla typen fyllde ett halvt år idag. Vart har tiden gått? 

4 kommentarer:

  1. Vitsi så roligt, visst är det du som ibland kommenterar?

    SvaraRadera
  2. Det är just det! :) Har länge funderat på att börja blogga men nu fick jag fixat lite mod och ork.

    SvaraRadera
  3. Hej Melli! Jätteskoj att se att du börjat blogga! Hade redan svarat på din kommentar och gått till en annan sajt då jag började fundera "var inte ditt namn undertsreckat" och jo! Det gick att komma hit! Jesss!

    SvaraRadera
  4. Nå nu måste jag ju börja om jag ska få gå på bloggträff någongång. ;)

    SvaraRadera

Blir så glad för varje kommentar! :)